fbpx

tilaaminen ja toimitus

KORONAVIRUSTILANTEEN AIHEUTTAMIA MUUTOKSIA POSTIN PALVELUISSA

Postin Palvelupisteet

Postin noutopisteiden työntekijät eivät käsittele asiakkaan henkilökohtaisia tavaroita, kuten henkilöllisyystodistusta tai matkapuhelinta lähetyksiä noudettaessa.

Postin perille toimitettavat, kuitattavat ja seurattavat lähetykset

Lähetystä ei luovuteta vastaanottajalle käteen vaan Postin kuljettaja soittaa ovikelloa ja asettaa lähetyksen oven eteen. Kuljettaja odottaa muutaman metrin päässä, kunnes asiakas vastaanottaa lähetyksen. Allekirjoitusta ei tarvita vaan Postin työntekijä kuittaa lähetyksen.

TOIMITUSEHDOT

Toimitusaika

Tuotteet toimitetaan normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Arkisin tehdyt tilaukset toimitetaan tavallisesti vuorokaudessa ja viikonloppuisin/pyhäpäivinä ensimmäisenä arkipäivänä.

Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä.

Huom. Toimitukset mahdollisia ainoastaan Suomeen.

Toimitustavat

Toimitus DB Schenkerin noutopisteeseen tai Smartmile-pakettiautomaattiin

Voit tilausta tehdessäsi valita tilauksesi noudettavaksi haluamastasi DB Schenkerin noutopisteestä. Noutopisteitä ympäri Suomen ovat R-kioskit, K-ruokakaupat ja monet paikalliset yritykset. DB Schenkerin noutopisteinä toimivat myös Smartmile-pakettiautomaatit. Näet sinua lähimmät noutopisteesi verkkokaupassa tilausta tehdessäsi. Voit seurata toimituksen etenemistä DB Schenkerin lähetysseurannasta.

Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Pakettien noutoaika on 14 vuorokautta lähetyksen saapumisesta noutopisteeseen. Smartmile-pakettiautomaateissa noutoaika on 7 vuorokautta. Mikäli noutopiste tai pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitetaan lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Uusi noutopiste kerrotaan saapumisilmoituksessa.

Toimitus Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin

Lähetys toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Saapumisilmoitus lähetetään puhelinnumeroon, jonka olet antanut tilauksen yhteydessä. Lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta.

Mikäli noutopiste tai pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitetaan lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Saapumisilmoituksessa on tällöin tieto, mistä paketin voi noutaa. Postin kuljetus on 100 % hiilineutraali.

DB Schenkerin kotiinkuljetus

Mikäli valitset kotiinkuljetuksen, ilmoita tilauksen yhteydessä puhelinnumero, johon kuljetusyhtiö voi ottaa yhteyttä sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.

Huomioithan, että kun valitset tuotteelle kotiinkuljetuksen, palvelu ei koske palautuksia. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote noutopisteeseen. Kotiinkuljetuksessa tarkastathan tilausta vastaanottaessasi, että lähetys on oikea ja ulkoisesti ehjä.

Postin kotiinkuljetus

Mikäli valitset kotiinkuljetuksen, ilmoita tilauksen yhteydessä puhelinnumero, johon kuljetusyhtiö voi ottaa yhteyttä sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.

Huomioithan, että kun valitset tuotteelle kotiinkuljetuksen, palvelu ei koske palautuksia. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote noutopisteeseen. Kotiinkuljetuksessa tarkastathan tilausta vastaanottaessasi, että lähetys on oikea ja ulkoisesti ehjä.

Nouto KORRES Lasipalatsin myymälästä

Voit halutessasi noutaa tilauksesi jopa samana päivänä ilman toimituskuluja Lasipalatsin myymälästä (Mannerheimintie 22-24, 00100 Helsinki, ma-pe klo 10-18 & la klo 10-17).

Toimituskulut

Toimitus DB Schenkerin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin: 6,00€
Toimitus Postiin tai Postin pakettiautomaattiin: 6,00€
DB Schenkerin kotiinkuljetus: 15,00€
Postin kotiinkuljetus: 15,00€
Nouto KORRES Lasipalatsin myymälästä: 0€

Yli 70€ tilaukset ilmaisella toimituksella DB Schenkerin noutopisteeseen, Postiin tai pakettiautomaattiin.
Yli 120€ tilaukset ilmaisella kotiinkuljetuksella. Muista ilmoittaa puhelinnumero toimitusta varten.

Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus

Vastaanotettuasi tilauksesi sinulla on 7 päivää aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. Yli 7 vuorokauden jälkeen tehtyjä reklamaatioita ei hyväksytä. Reklamaation tekemiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@korres.fi).

Start typing and press Enter to search